• Pris fra729.995 kr.
  • Hestekræfter190 hk.
  • EffektivitetsklasseB
  • CO2-udslip164 g/km
  • Længde4.866 mm.
  • Forbrug13,9 km/l
  • Halvårlig CO2-ejerafgift1.310 kr.

Mere plads til elegance og komfort

Fra fronten med den brede kølergrill og den stilfulde taglinje til den imponerende bagagerumsvolumen: Med sit nye design viser Arteon Shooting Brake, hvordan eksklusivitet og praktiske egenskaber kan kombineres på højeste niveau.

En rød VW Arteon Shooting Brake på en parkeringsplads ved vandet, foran bilen ses en mand, som bukker sig ned til sin hund.

Eksteriør

Suverænitet på et helt nyt niveau

Nærbillede: Ladekablet sættes i stikdåsen i kølergrillen på en hvid VW Arteon Shooting Brake eHybrid.

Plug-in hybrid

2 x motor. 2 x køreglæde.

Nærbillede: farveskærmen bag rattet i en VW Arteon Shooting Brake, Digital Cockpit Pro med konfigurerbare visninger.

Digital Cockpit Pro

Det vigtigste i synsfeltet

Eksteriør & interiør

Banebrydende lygtedesign 

3D-LED-baglygterne fremhæver Arteon Shooting Brakes markante bagende med den progressive lyssignatur. Baglygterne fås i dynamisk design som standard til Arteon Shooting Brake Elegance og R-Line. Her frembringer LED-elementerne en 3D-effekt og skifter mellem baglys og stoplys ved opbremsning. Dertil hører også det dynamiske blinklys. Ved oplåsning og låsning af din Arteon Shooting Brake kommer der en karakteristisk lysanimation i baglygterne: coming home- og leaving home-funktionen.

Opkoblingsmuligheder & infotainment

IQ.DRIVE & teknologi

IQ.DRIVE – vores assistentsystemer

IQ.DRIVE – vores assistentsystemer

En VW Arteon Shooting Brake kører i trafikken, Travel Assist (ekstraudstyr) anvendes.

Arteon Shooting Brake er som standard udstyret med nødbremseassistenten Front Assist. Som ekstraudstyr fås en række andre assistentsystemer til Arteon Shooting Brake – herunder fx Travel Assist .

Kraften udfoldes på en ny måde

Arteon Shooting Brake fås med et bredt udvalg af motorer: TSI- og TDI-motorer samt en eHybrid med en kraftfuld ydelse og et særligt lavt forbrug. Motorerne gør det med deres kombination af en lille slagvolumen, turboladning og direkte indsprøjtning muligt at få en jævn kraftudfoldelse. Hertil kommer den aktive cylinderstyring. Her bliver cylindre automatisk frakoblet, så snart der ikke er brug for så meget ydelse. Den rolige motorgang forbliver uforandret.

Byg din Arteon Shooting Brake