Person sidder i en Volkswagen og kigger på en mobiltelefon

Aktuelle konnektivitetstilbud

Attraktive tilbud og aktuelle kampagner

Her finder du vores mest aktuelle tilbud til onlinetjenesterne fra Volkswagen. Udnyt din prisfordel ved udvalgte services og Upgrades1 fra VW Connect, We Connect2,3 og Car-Net4 – vores kampagner er tidsmæssigt begrænsede. 

Få de digitale tjenester igen:
Op til 18 % rabat på We Connect Plus

Du har allerede benyttet We Connect Plus og oplevet, hvor nyttige smarte assistenter kan være i den mobile hverdag? Fortsæt med at nyde denne komfort, og få op til 18 % rabat. Kun fra 9.10. til 23.10.24, eksklusivt for alle, der ønsker at blive ved at udnytte fordelene. 

5.
Bemærk, at rabatpriserne for udvalgte Upgrades kan afhænge af modelår og produktionsdato. I infotainmentsystemets In-Car-shop eller Volkswagen Connect-shoppen på connect-shop.volkswagen.com kan den primære bruger afhængigt af model se, hvilke Upgrades der fås til den pågældende bil. Din Volkswagen-partner rådgiver dig ligeledes gerne ved spørgsmål om Upgrades og deres tilgængelighed.

Kom bedre gennem trafikken

Fra realtidsnavigation til intelligent ruteplanlægning: Med de udvidede navigationstjenester sparer du tid og når mere afslappet frem: 

Dette interesserer dig muligvis også

Kvinde læner sig op ad en Volkswagen og kigger på sin mobiltelefon

Her kan du læse mere om, hvordan konnektivitet gør livet lettere for dig.  

Upgrades. Udstyr din Volkswagen med udvalgte ekstrafunktioner.

Kvinde sidder på bagsædet i en VW Tiguan og bruger We Connect via tablet

Aktivering af VW Connect og We Connect. Her kan du læse, hvordan du aktiverer dine mobile onlinetjenester.

Dette interesserer dig muligvis også

Oplysning - Volkswagen:

1.
Før du kan købe opgraderinger, skal du have en Volkswagen brugerkonto, en gyldig VW Connect- / We Connect-aftale og din verificering som primær bruger, hvilket betyder, at den pågældende bil er tilknyttet din brugerkonto. Derudover er det en forudsætning, at bilen har den nødvendige tekniske funktion, hardware og software til den pågældende Upgrade. Tilgængeligheden af Upgrades kan også afhænge af modelår og produktionsdato. I infotainmentsystemets In-Car-shop eller Volkswagen Connect-shoppen på https://connect-shop.volkswagen.com kan den primære bruger afhængigt af model se, hvilke Upgrades der fås til den pågældende bil. Betalingsprodukter kan købes i In-Car-shoppen og/eller i Volkswagen Connect-shoppen, med de betalingsmidler, der kan ses og er tilgængelige der. Tilgængeligheden af Upgrades-funktioner kan afvige mellem netbutik og In-Car-shop. Din Volkswagen-partner rådgiver dig ligeledes gerne ved spørgsmål om Upgrades og deres tilgængelighed. Købte og aktiverede Upgrades forbliver i bilen i aktiveringsperioden, kan bruges af alle førere og kan ikke overføres til andre biler.
2.

Hvis du køber en ny bil, har du mulighed for at benytte de digitale tjenester fra VW Connect hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus for den gratis indledende aftaleløbetid. For at bruge VW Connect hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus tjenester skal du bruge en Volkswagen brugerkonto og skal logge på med brugernavn og adgangskode. Når Volkswagen brugerkontoen er blevet oprettet, og der er oprettet forbindelse med din bil, kan du benytte bil-, lande-, software- og udstyrsuafhængige digitale tjenester i en gratis indledende aftaleløbetid. Desuden skal der indgås en separat VW Connect- hhv. VW Connect Plus eller We Connect hhv. We Connect Plus-aftale med Volkswagen AG online på https://www.myvolkswagen.net eller via appen Volkswagen” (fås i App Store og Google Play Store). Den faktiske varighed af den gratis aftaleløbetid afhænger af, hvornår du aktiverer de digitale tjenester. Senest fra dag nr. 90 efter den første udlevering begynder den gratis tilbudte indledende aftaleløbetid automatisk at tælle ned. Du kan se den præcise aftaleløbetid for din bil på myVolkswagen https://www.myvolkswagen.net.

For kunder med VW Connect og VW Connect Plus: Brugen af de mobile onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. Til brug af wi-fi-hotspottet kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”, som kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Datavolumenet for disse pakker kan bruges af alle brugere og passagerer i bilen. Oplysninger om betingelser, priser og understøttede lande findes på: vw.cubictelecom.com. Alternativt kan denne tjeneste benyttes via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt wi-fi-hotspot. I så fald er de relevante tjenestefunktioner kun tilgængelige med en eksisterende eller en særskilt abonnementsaftale mellem dig og din mobiltelefoniudbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved dataoverførsel via internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet.

For kunder med We Connect og We Connect Plus: Brugen af de mobile onlinetjenester er mulig via en integreret internetforbindelse. Til brug af streaming-tjenesterne, enkelte In-Car-apps samt wi-fi-hotspottet kan der købes datapakker via den eksterne mobiltelefonipartner ”Cubic Telecom”. Disse kan bruges inden for dækningsområdet i mange europæiske lande. Datavolumenet for disse pakker kan bruges af alle brugere og passagerer i bilen. Oplysninger om betingelser, priser og understøttede lande findes på: https://vw.cubictelecom.com. Alternativt kan disse tjenester benyttes via en mobil enhed (f.eks. smartphone), hvis denne kan indstilles som mobilt wi-fi-hotspot. I så fald er tjenesterne tilgængelige med en eksisterende eller en separat abonnementsaftale mellem dig og din mobiltelefoniudbyder og kun inden for den pågældende udbyders dækningsområde. Ved dataoverførsel via internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet.

Brug af den gratis app Volkswagen” kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datafunktion og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder.     Det kan variere fra land til land, hvilke tjenester der er inkluderet i pakkerne We Connect og We Connect Plus eller VW Connect og VW Connect Plus. Tilgængeligheden afhænger også af bilmodel, udstyr og installeret softwareversion. Det gælder også for tjenesteydelserne fra tredjeparter. Tjenesterne står til rådighed i den respektivt indgåede aftaleløbetid og kan i løbet af aftaleløbetiden være genstand for indholdsmæssige ændringer eller sættes i bero. Du kan få nærmere oplysninger på https://connect.volkswagen.com og hos din Volkswagen Partner. Oplysninger om mobiltakster fås hos din mobiltelefoniudbyder.

3.

Hvis du køber en ny bil, har du mulighed for at benytte de digitale tjenester fra VW Connect (Plus), We Connect (Plus) eller VW Connect (Basic / Navigation) for den gratis indledende aftaleløbetid. For at bruge VW Connect (Plus), We Connect (Plus) eller VW Connect (Basic / Navigation) tjenester skal du bruge en Volkswagen brugerkonto og logge på med brugernavn og adgangskode. Når Volkswagen brugerkontoen er blevet oprettet, og der er oprettet forbindelse med din bil, kan du benytte bil-, lande-, software- og udstyrsuafhængige digitale tjenester i en gratis indledende aftaleløbetid. Desuden skal der indgås en separat VW Connect (Plus), We Connect (Plus) eller VW Connect (Basic / Navigation) aftale med Volkswagen AG online på https://www.myvolkswagen.net eller via appen Volkswagen” (fås i App Store og Google Play Store). Den faktiske varighed af den gratis aftaleløbetid afhænger af, hvornår du aktiverer de digitale tjenester. Senest fra dag nr. 90 efter den første udlevering begynder den gratis tilbudte indledende aftaleløbetid automatisk at tælle ned. Du kan se den præcise aftaleløbetid for din bil på myVolkswagen https://www.myvolkswagen.net.

Enkelte mobile onlinetjenester fra We Connect / We Connect Plus eller VW Connect / VW Connect Plus kan kun betjenes via appen Volkswagen”. Brug af den gratis app kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datafunktion og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. Ved dataoverførsel via internettet kan der opstå yderligere omkostninger (f.eks. roaminggebyrer) afhængigt af den pågældende mobilaftale og især ved anvendelse i udlandet.  

De mobile onlinetjenester er tilgængelige inden for den aftalte aftaleløbetid. Indholdet kan blive ændret i løbet af aftaleløbetiden. Det kan variere fra land til land, hvilke tjenester der er inkluderet i pakkerne We Connect og We Connect Plus eller VW Connect og VW Connect Plus. Tilgængeligheden afhænger også af bilmodel, udstyr og installeret softwareversion. Det gælder også for tjenesteydelserne fra tredjeparter. Du kan få nærmere oplysninger på connect.volkswagen.com og hos din Volkswagen Partner. Vær desuden opmærksom på de gældende generelle forretningsbetingelser for de digitale tjenester i ID.- familien.  

4.
Før du kan bruge Car-Net-tjenesterne, skal du have en Volkswagen ID konto, og du skal logge på med brugernavn og adgangskode. Desuden skal en separat kontrakt indgås online med Volkswagen AG. Hvis du vil bruge tjenesterne i den fulde løbetid, har du efter overdragelsen af bilen 90 dage til at registrere bilen via www.myvolkswagen.net eller appen Volkswagen App (fås i App Store og Google Play Store). Ved en senere registrering forkortes varigheden af gratisperioden. Anvendelse af de mobile onlinetjenester ”Guide & Inform” fra Car-Net er kun mulig med det valgfri Discover Media- og Discover Pro-udstyr. I tillæg har du behov for et mobilt, internet-aktiveret apparat (f.eks. smartphone) der er i stand til at fungere som et mobilt wi-fi-hotspot. Som alternativ kan du med ”Business”-telefongrænsefladetilføjelsen i forbindelse med Discover Pro-navigationssystemet anvende en mobiltelefon med ekstern rSAP (remote SIM Access Profile) eller et SIM-kort med en telefon og data valgmulighed. Car-Net-tjenesterne er kun tilgængelige med en eksisterende eller separat konkluderet mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiltelefonleverandør, og kun inden for det respektive mobiltelefonnetværks dækningsområde. Afhængigt af den pågældende mobiltakst, og særligt ved brug i udlandet, kan der i forbindelse med dataoverførsel via internettet opstå ekstra omkostninger (f.eks. roaminggebyrer). På grund af volumen af data, der genereres under anvendelsen af Car-Net-tjenester, anbefales stærkt, at du indgår en aftale med flatrate for data med din mobiltelefonleverandør. Brug af den gratis Volkswagen App kræver en smartphone med passende iOS- eller Android-operativsystem og et SIM-kort med datafunktion og en eksisterende eller separat mobiltelefonkontrakt mellem dig og din mobiludbyder. Tilgængeligheden af Car-Net-tjenester kan variere fra land til land. Disse tjenester er tilgængelige inden for den aftalte kontraktperiode og indholdet kan ændres under kontraktperioden. Du kan få flere oplysninger om Car-Net på connect.volkswagen.com og hos din Volkswagen-partner. Du kan få oplysninger om mobiltakster hos din mobilleverandør.